یزدفردا: با گذشت بیش از ۵ ماه از خسارت سیل کوهبنان، ساکنین دوشهرک امام رضا وشهید سلیمانی همچنان نگران از تکرار این حادثه هستند.

به گزارش یزدفردا: خردادماه امسال بارش شدید باران و جاری شدن سیل، سیلاب، خسارات فراوانی به بخش‌های مختلف عمرانی، کشاورزی زیر بنایی و زیر ساختی وارد کرد.

سیلاب علاوه بر تخریب مسدود کردن جاده کوهبنان، زرند - کرمان، و خسارات به زیر ساخت‌ها و تلف کردن چندین دام سبک وسنگین وطیور در روستا ها‌ی بخش مرکزی، به تعدادی از منازل مسکونی در دو شهرک شهید سلیمانی و امام رضا (ع )کوهبنان هم خسارات وارد کرد.

در این دو شهرک بعد از گذشت بیش از ۵ ماه، هنوز خاکریز موقتی که در زمان سیلاب احداث شد تا بعد از فروکش شدن باران و سیلاب با احداث اصولی یک سیل بند از تکرار حوادث مشابه جلو گیری کند، نه تنها این خاکریز موقت برداشته نشده، سیل بندی هم هنوز احداث نشده و ساکنین این دو شهرک همچنان نگران بارش باران و جاری شدن سیلاب هستند.

ریس دادگستری شهرستان کوهبنان ضمن بازدید از بالا دست این دو شهرک با اخطار به مسولین مربوطه گفت: متاسفانه هنوز هیچ اقدام عملی قابل قبولی صورت نگرفته و چنانچه مدیری ترک فعل کند طبق قانون برخورد خواهد شد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا